środa, 7 sierpnia 2013

Bałwanek

Siemanko ;***
Sorki, że dawno nie pisałam, ale przyznam szczerze, że mi się nie chciało ;P. Dzisiaj będzie instrukcja na bałwanka. wiem, wiem zima już dawno minęła i wszyscy ją z radością pożegnali, ale może latem zachcecie do niej wrócić to wystarczy, że spojrzycie na pięknego bałwanka zrobionego przez Was i przypomni Wam się zima i jej uroki :D. Ale może przejdźmy już do notki??? Ja jestem za xD. Od razu mówię, że obrazki i instra pochodzi z zagranicznej stronki, tylko ja ją przetłumaczyłam i niech mi tylko ktoś spróbuje skopiować ja bez mojej zgody to może pożegnać się z blogiem, bo ja jestem konsekwentna i list do Onetu i już xD. A jeżeli ktoś zobaczy na jakimś blogu moją instrę bez (c) to niech mi da znać, a nagroda go nie ominie :). Ale się rozpisałam o.O To przejdę już do bałwanka.
________________________________
1. Do zrobienia Waszego dzieła potrzeba 946 białych modułów. wiem strasznie dużo, ale spoko. Te moduły najlepiej zróbcie z takich biurowych kartek, żeby niepotrzebnie nie wydawać majątku na specjalne kartki tylko kupcie sobie taki plik 500 czy tam więcej i już :D.
Снеговик модульное оригами
2. Robicie pierwsze 2 rzędy, każdy po 34 moduły. Przypominam, że łączycie je tak:
Снеговик модульное оригами
po złączeniu:
Снеговик модульное оригами
3. Robicie 3 rząd, ale tym razem musi mieć 40 modułów!!!
Снеговик модульное оригами
4. Robicie kolejne rzędy i każdy po 40 modułów, tak, żeby łącznie było 16 rzędów
Снеговик модульное оригами
5. Brawo!!! Mamy pierwsza kulę! xD Wasza może wyglądać bardziej jak ananas niż kula, ale to da się ładnie uformować :). Wkładacie palce do środka i ją formujecie na kulę.
Снеговик модульное оригами
6. Drugą kulę musi robić tak, żeby moduły były ułożone kątem prostym na zewnątrz. Czyli odwrotnie niż układaliście wcześniej. (jak nie kumacie to macie obrazek, a jak dalej nie kumacie to piszcie :D)
Снеговик модульное оригами
7. Teraz rzędy muszą się składać z 36 modułów.
Снеговик модульное оригами
8. Robicie tak długo, aż nie będziecie mieć 9 rzędów w drugiej kuli.
Снеговик модульное оригами
9. Z czarnego papieru czy tam bibuły zróbcie oczy, usta i ręce (jeszcze ewentualnie brewki xD). Oczywiście, nie musza być identyczne jak na obrazku poniżej :P.
Снеговик модульное оригами
10. Nie wolno zapomnieć o szpiczastym nosie!!!!!! xD Może być pomarańczowy lub, jak poniżej, czerwony. (dla szalonych może być nawet fioletowy czy zielony xD)
Снеговик модульное оригами
11. Dotychczasowy efekt
Снеговик модульное оригами
12. Teraz czas na czapeczkę, żeby nasz Snowman nie był taki łysy (dla jaj możecie mu zrobić takie włosy z bibuły; takie opuszczone albo afro xD). Więc robicie 3 rzędy każdy po 22 moduły. Kolory dowolne.
Снеговик модульное оригами
13. Żeby czapeczka nie była nudna to teraz zróbcie jeden czy tam więcej rzędów w jakimś innym kolorze (22 moduły mają być w tym rzędzie). Chyba, że wcześniej robiliście jakieś takie na przemian kolory, to teraz robicie dalej albo jak uważacie ;P
Снеговик модульное оригами
14. Dołączacie moduły ,aż nie będziecie mieli 8 rzędów.
Снеговик модульное оригами
15. Nakładacie bałwankowi czapkę na głowę. Dla lepszego efektu możecie mu jeszcze przewiązać szyję szalikiem i/lub dorobić guziczki z bibuły lub koralików xD.
Снеговик модульное оригами
Bałwanek skończony :) Możecie teraz mi wysłać jego zdjęcia, żebym je wstawiła do galerii.
_______________________________
W planach:
- panda
- tygrysek
- koń
- kotek
Chcecie na coś instrę??? Ja jej poszukam i wstawię :D.
Papa ;***

8 komentarzy:

  1. no super zaczolem sie bawic w origami super chechabilitaacja dla moich rak mam zanik miesni

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chcę strażaka zrobić ale nie wiem jak. Mogłabyś pokazać?

    OdpowiedzUsuń
  3. super bałwanek, proszę o instrukcję wykonania mikołaja( jeśli to możliwe)

    OdpowiedzUsuń
  4. czy mogłabyś zrobić smoka?

    OdpowiedzUsuń
  5. jak ty to tak ładnie robisz mi nic nie wyszło :(

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda że to ni są twoje zdjęcia tylko ze stronki rosyjskiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież napisała, że przetłumaczyła zagraniczną stronę

      Usuń