środa, 7 sierpnia 2013

Podstawy origami modułowego cz. 1- robienie modułu

To będzie moja pierwsza notka o origami modułowym, więc trzeba zacząć od podstaw, czyli na samym początku: Co to jest moduł i jak go zrobić?
 
A więc moduł jest to jedna z bardzo wielu części, z której składają się te wszystkie cuda z origami modułowego (moduł ma kształt trójkącika).
A tak się go robi:
1. kartkę A4 dzielicie na 6 pasków i ją przecinasz.
2. Teraz każdy z tych pasków przecinasz na pół.
Masz już karteczkę do modułu. Teraz trzeba tylko odpowiednio zgiąć (co wcale nie jest trudne) i gotowe!
Jak coś to obrazki nie moje. (c) :-) (tak się autorka podpisuje jak coś xD)
 
Z przodu powinien wyglądać tak:
A z tyłu:
(c) :-)
 
Na dzisiaj wystarczy. Popróbujcie sobie robienie modułów (niekoniecznie musicie dzielić kartkę tak jak ja Wam napisałam). I nie przejmujcie się jeżeli kartki wyjdą Wam bardziej kwadratowe niż prostokątne albo na odwrót. Nie wyrzucajcie ich! Z takiej karteczki też da się zrobić moduł (wiem, bo mi samej takie kartki wychodziły).
W następnej notce będzie łączenie. Pozdrawiam! ;***
______________________________

6 komentarzy:

  1. jak zrobić ludzika z modułów?

    OdpowiedzUsuń
  2. Po ile cm powinny mieć te paski..?
    Bo ja nie robię na kartce A4 tylko A3.. :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wystarczy kartkę A3 złożyć na pół i będzie z niej A4 ;) Dalej wg instrukcji.

    OdpowiedzUsuń
  4. hhndnhjlkcmn,jjkmsk

    OdpowiedzUsuń