środa, 7 sierpnia 2013

Pingwinek

Siemanko!!!
Sorki, że tak długo nie pisałam, ale byłam 3 tygodnie na wakacjach, a potem jakoś nie mogłam się zebrać ;P. Postanowiłam, że dzisiaj nauczę Was składać pingwinka. To nie będzie jakoś za bardzo skomplikowana figura, więc pójdzie Wam szybko :). So… let’s start!!!
______________________
Potrzebujecie:
-293 niebieskie (nb) moduły (lepiej przygotujcie troszkę więcej, bo mogłam się pomylić przy liczeniu ;P, ale ok. 300 starczy)
 
- 113 białych (b) modułów (tutaj tak samo weźcie sobie troszkę więcej np. 120 albo 115)
 
_____________________
1. A więc, tak. Pierwszy rząd składa się z 26 białych modułów, więc odłóżcie sobie 52 białe moduły i z nich zróbcie okrąg.
 
2. A teraz 3 rząd będzie wyglądał tak: 9 niebieskich+ 8 białych+ 9 białych
 
3. Kolejne rzędy ułożycie w ten sposób:
4 rząd= 8 nb+ 9 b+ 9 nb
5 rząd= 7 nb+ 9 b+ 10 nb
6 rząd= 8 nb+ 9 b+ 9 nb
7 rząd= 9 nb+ 8 b+ 9 nb
8 rząd= 9 nb+ 7 b+ 10 nb
9 rząd= 10 nb+ 6 b+ 10 nb
10 rząd= 10 nb+ 5 b+ 11 nb
Jeżeli ktoś czegoś nie zrozumiał, to niech śmiało do mnie pisze.
 
4. 11 rząd jest w całości z niebieskich modułów
 
5. Teraz robicie 5 rzędów. Wszystkie z niebieskich modułów.
 
6. Pozostało tylko ozdobienie naszego pingwinka, czyli dziób, skrzydełka, stopki, oczy i co tam jeszcze chcecie :D.
 
Koniec!!! Mój pingwinek wyszedł jakiś taki trochę dziki, ale ujdzie. Jak zrobicie swoje, to się pochwalcie :).
A tutaj jest diagram. Możecie go również znaleźć w Spisie wszystkich instrukcji i diagramów :)
Pod ostatnią notką czytelniczka napisała, że są małe obrazki. Wcale nie :). To są miniaturki, a jak klikniecie na nie, to pokaże się większy obrazek. Oczywiście i tak musiałam je zmniejszyć, bo by się nie dało zalinkowac, ale jakbym miała włożyć tutaj oryginalne zdjęcia to blog straaaaasznie by się rozciągnął ;P. No. To tyle na dzisiaj. Piszcie, na co chcecie instrukcję w następnej notce :D.
__________________________

3 komentarze:

  1. może piesek husky co ?
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. CZemu zdjęć nie widać ??? : (

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też popieram zdj ułatwiają zrobienie opisanych rzeczy :) robiłam klapoucha więc wiem z doświadczenia że bardzo to pomaga :P więcej zdj :D pozdrawiam :))))

    OdpowiedzUsuń