środa, 7 sierpnia 2013

Lis

Hejcia!!!
Sorki, że tak długo nie pisałam, ale szkoła i jeszcze się rozchorowałam ;/. Dopiero dzisiaj się lepiej poczułam i postanowiłam zrobić nową instrukcję. A więc, skoro idzie jesień, na prośbę jednej z czytelniczek zrobię instrukcję na coś z tym związanego. Wybrałam lisa, ponieważ nic innego nie przyszło mi do głowy ;P. Myślałam jeszcze nad myszą, ale lis wydał mi się jakiś stosowniejszy.
_____________________
Potrzebujecie:
413 czerwonych (lub pomarańczowych) modułów (cz)

55 białych modułów (b)
 
_________________
1. Robicie okrąg, na który ma się składać 23 czerwone moduły.
 
2. 3 rząd jest także z czerwonych modułów.
 
3. 4 rząd wygląda tak: 10cz+ 3b+ 10cz
 
4. W następnym rzędzie układacie: 10cz+ 4b+ 9cz
 
5. 6 rząd : 9cz+ 5b+ 9b
 
6. 7 rząd: 9cz+ 6b+ 8cz
7. 8 rząd: 9cz+ 5b+ 9cz
 
 
8. 9 rząd: 10cz+ 4b+ 9cz
 
9. 10 rząd: 10cz+ 3b+ 10cz
 
10. Dwa kolejne rzędy składają się z czerwonych modułów.
 
11. Kolejne rzędy wyglądają tak:
13 rząd: 11cz+ 2b+ 10cz
14 rząd (moduły układacie odwrotnie; tylko w tym rzędzie!!!): 10cz+ 1b+ 1cz+ 1b+ 10cz
15 rząd: 5cz+ 6b+ 2cz+ 6b+ 4 cz
 
12. Kolejne 3 rzędy składają się z czerwonych modułów.
 
13. Przyszedł czas na uszy. To układacie 12 czerwonych modułów, tak, żeby były bardziej na środku. Ale układacie tak, ze 5 do środka, 2 normalnie i znowu 5 do środka.
 
14. Teraz na tych 5 układacie 4, a potem 3 czerwone moduły. Na te 3 pójdą 2 białe i na sam czubek jeden biały moduł. (cały czas do środka) Możecie jakoś to uformować, żeby wyglądało jak ucho ;P.
 
15. Tak samo robicie drugie ucho.
 
16. Lis jest już prawie gotowy :D. Zostały tylko prace wykończeniowe, czyli doklejenie mu oczu i nosa. Żeby lis wyglądał fajnie możecie mu dokleić takie oczy, jak czasami mają pluszaki. Można je kupić w pasmanteriach. Ja niestety takich nie mam, więc zrobiłam je z papieru ;P.
 
___________________
Musze przyznać szczerze, że mój nie wyszedł wspaniale, ale mam nadzieję, że wasze będą o wiele lepsze :D. A jak je już zrobicie to możecie do mnie wysłać zdjęcia na e-mail (fajne@autograf.pl) i pochwalić się Waszym dziełem. Jeżeli tylko będziecie chcieli, to mogę je umieścić na blogu w albumie „Wasze dzieła”.

2 komentarze:

  1. śliczny! zamierzam go zrobić

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał naprawdę ładny :) ja mam zamiar zrobić jednak kotka z twojego bloga

    OdpowiedzUsuń