środa, 7 sierpnia 2013

Kot pręgowany

Siemanko!!!
Przepraszam, że tak długo nie pisałam, ale jakoś nie miałam natchnienia ;/. Musze Wam powiedzieć, że 1 sierpnia wyjeżdżam i wracam dopiero za 3 tygodnie, ale postaram się przygotować z dwie notki, żeby się opublikowały w tym czasie, jak mnie nie będzie. Dzisiaj nucze was robić pręgowanego kociaka :D. Do roboty!!
____________________
Potrzeba:
ok. 100 jasnych zielonych modułów (ja wzięłam beżowy kolor)
 
ok. 50 ciemnych zielonych modułów (ja wzięłam jasnozielone)
 
ok. 50 białych modułów
 
1 czerwony moduł
 
______________________
1. Robicie pierwszy rząd z 18 jasnych zielonych (beżowych) modułów (czyli odkładacie sobie 36 modułów i z nich robicie rząd pierwszy)
 
2. Kolejny rząd robicie z moduły ciemnozielonych (jasnozielonych).
 
3. Teraz układacie 4 białe moduły i z obu stron (białych modułów) po 4 jasnozielone (beżowe) moduły.
 
4. Teraz układacie 5 białych modułów i dookoła nich po 3 ciemnozielone (jasnozielone) moduły.
 
5. Następnie 6 białych modułów i z każdej strony po dwa jasnozielone (beżowe) moduły.
 
6. Teraz 5 białych modułów i z każdej strony po 2 jasnozielone (beżowe) moduły.
 
7. Kolejny krok to ułożenie 6 białych modułów i z każdej strony po jednym ciemnozielonym (jasnozielonym) module.
 
8. Teraz układacie 5 białych modułów i z każdej strony po jednym jasnozielonym (beżowym) module.
 
9. Na to układacie 6 białych modułów.
 
10. Na koniec 5 białych modułów.
 
11. Brzuszek jest skończony. Teraz uzupełniacie rzędy wg obrazka:
 
(nie patrzcie na 3 pierwsze kreski od dołu, bo to są te rzędy, które robiliśmy, nie zaliczające się do brzuszka)
Jeżeli ktoś nie rozumie, to już tłumaczę. Od dołu uzupełniacie rzędy modułami:
- jasnozielonymi (beżowymi)
- ciemnozielonymi (jasnozielonymi)
- jasnozielonymi (beżowymi)
- jasnozielonymi (beżowymi)
- ciemnozielonymi (jasnozielonymi)
- jasnozielonymi (beżowymi)
- jasnozielonymi (beżowymi)
- ciemnozielonymi (jasnozielonymi)
 
12. Kolejny rząd składa się z białych modułów. UWAGA!!! Układacie je do środka (czyli odwrotnie niż dotychczas).
 
13. Układacie 5 białych modułów (już normalnie), ale tak, żeby ten środkowy był hmm… na środku brzucha.
 
14. Teraz musicie włożyć (nie nałożyć!!!!) czerwony moduł w środkowy biały moduł. Tak jak na obrazku:
 
i moje zdjęcie:
(to jest pyszczek)
 
15. Teraz po obu stronach (białych modułów) układacie po jednym jasnozielonym (beżowym) module.
 
16. Następnie nakładacie 6 białych modułów. Tylko nie przykrywajcie czerwonego modułu (czyli nie nakładajcie na niego białych modułów.
 
17. Teraz nakładacie 2 białe moduły, tak, żeby przykryć czerwony moduł. Trzeba będzie się nieźle natrudzić, żeby je wcisnąć, ale mam nadzieję, że jakoś dacie radę :D.
 
18. Teraz robimy nochalek, więc nakładacie ciemnozielony moduł (jasnozielony) na te dwa białe moduły, które włożyliście przed chwilą. I na ten moduł nakładacie dwa białe moduły (sposobem wężyka).
(na zdjęciu jest źle, bo nos powinien być jasnozielonym modułem (po prostu pomyliłam kolory, a jak się zorientowałam to była już trochę daleko i nie chciałam wszystkiego psuć)
 
19. Z dwóch stron należy uzupełnić „górkę”, czyli układacie 2, moduły, na to 2 moduły i na koniec 1. Moduły ciemnozielone (jasnozielone). Nie umiem tego za bardzo wytłumaczyć, ale może zdjęcie Wam pomoże.

20. Teraz uzupełniamy rzędy (znowu). Układacie najpierw dwa rzędy jasnozielonych modułów (beżowych), a potem jeden rząd ciemnozielonych (jasnozielonych) modułów.
 
21. Teraz będziemy robić uszy, więc układamy jeden jasnozielony (beżowy) moduł, 2 ciemnozielone (jasnozielone) i znowu 1 ciemnozielony (beżowy) moduł obok siebie. I na to jeszcze jeden ciemnozielony (jasnozielony) moduł. Wkładacie go tak, żeby łączył dwa ciemnozielone (jasnozielone) moduły.
 
22. Dokładacie jeszcze po jednym jasnozielonym (beżowym) module po obu stronach ciemnozielonego (jasnozielonego) modułu. Teraz będziemy robić uszy (wcześniej była „podstawka”). Odwrotnie układacie 4 jasnozielone (beżowe) moduły, na to 3 moduły: jasnozielony (bezowy), biały i znowu jasnozielony (beżowy). Na to układacie 2 jasnozielone moduły (beżowe) i na koniec 1 jasnozielony moduł (beżowy).
Może obrazek Wam pomoże:
 
 
A jak nie to zdjęcie:
 

23. Teraz powtarzacie punkty 21 i 22 z drugiej strony (czyli robicie drugie ucho).
 
24. Między uszami uzupełniamy pustą przestrzeń ciemnozielonymi (jasnozielonymi) modułami. Tak samo robimy za uszami. Doklejamy kotu oczy i jak ktoś chce to może mu zrobi wąsy?? ^^ Końcówka zawsze należy do Was. Oto mój kotek:
 
Właśnie skończyliście swojego kotka :D. Pochwalcie się i przyślijcie zdjęcia :).
__________________
Słuchajcie, mam pewien dylemat. Nie wiem czy dalej prowadzić bloga, bo tak szczerze to chyba nikt go nie czyta, a tym bardziej komentuje. Nie zależy mi tylko na komentarzach, ale jak pojawiają się jakieś nowe to przynajmniej wiem, że ktoś czyta te notki. A pisanie notek zajmuje mi czasami kilka godzin, bo w tym czasie, jak robię notkę, to robię tę figurę. Nie wiem, naprawdę. Jakbym zdecydowała się nie prowadzić dalej bloga to bym go nie usunęła, bo może komuś przydadzą się te instrukcje.
__________________

5 komentarzy:

  1. mogłaś by przesłac zdj.???????

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia niestety się nie wyświetlają

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko fajnie tylko zdjęcia się nie wyświetlają wiec nawet nie wiadomo jak ten kot ma wygladać

    OdpowiedzUsuń
  4. Super czytelna instrukcja ;) myślę że sobie poradzilam. Nestety zdjęcia nie da się dodać a bym się pochwaliła jak mi wyszlo ;(

    OdpowiedzUsuń